Seyma-55 Hepsi temizdir çok az kullanıldı fiyatta yardımcı olurum bayram için elbiseler çok güzel kremli olanı bayramda giydirmişyim en fazla 2,3kdz giydik. Dedi pantolonun düz modeli de var oda 12-18 ay cıvıl markadır
Seyma-55 mihralinalavin teşekkür ederim oğlumun da çok, kıyafetini sattım alan, hep memnun kaldı elimden geldiği kdr Uygun’a veriyorum 😇
Seyma-55 97e sadece buraya attm cnm gardoraps kullanıyorum ama oraya atmadım genelde buraya koyunca hemen satıyorum diye ☺
rana0234 Hayırlı satışlar olsun,üstte kalsın,hepsi çok güzel.Birsey sormak istiyorum bende post açtım fakat kimse görmüyor neden acaba?
Seyma-55 rana0234 teşekkür ederim görmüşlerdir ama yazan, olmamıştır üstte kalsın dıye yorum yap bakalım yapılıyor mu
rana0234 Seyma-55 çok yorum yaptım ama yok kimsenin ilgisini çekmeyecek kadar kötü değil ki ürünlerim de
Seyma-55 rana0234 şans işi heralde cnm bilmiyorum ki bnde oğlumun herşeyini sattım burdan alan da çok memnundu mesela ama kızımın satamıyorum halbuki kız şeyleri daha güzel elbiseleri tam kalıp aldığım için en fazla 3 kere giymiştir mesala 😃 ikinci eI gbı değil hiç al bayramda giydir kremli elbiseyi sadece bayramda giydi mesala 😃