gunay25 Selam, bebegim 1ay 15 gunluk. Kabz oldu. 5 gunun sonunda lavman yaptık çıktı. Şimdi 3 gün geçti, lavmanda yaptık çıkmıyor.. 😕 ne yapa bilirim? Hiç rastlaşan oldumu?