Merhabalar kızlar, kızım mama düşkünü yemek yese de öğlen ve akşam uykuya geçişte mama isteği bitmiyor maalesef ki. Ve bende artık bıraktırmak istiyorum bu süreçte nasıl ilerlediniz mama yok kutusunun boş olduğunu gösterdiğim halde ağlayıp kendini yere atıyor. Fikirlerinize açığım