Ben Joie’nin yatabilen güzel bir modelini almıştım ayrıca İkea’da hediye gelmişti. Valla en memnun kaldığım ikea modeli şuan 1 yaşında kızım 5. Aydan itibaren hep ikea kullanıyorum. Kemeri de var ekstra ayak desteğinide alabilirsiniz. Bence fazla paralara gerek yok ikea çok kullanışlı. Düşme konusuna gelince benim kızım iri bir bebek olduğu halde hiç risk görmüyorum