Bebeğim 18 günlük akşam eşimin anneannesi geldi kucağına aldı bir anda ayaklarından tutup tepe aşağı çevirdi neye uğradığımı şaşırıp ağlayarak çocuğumu aldım. Hala ağlıyorum boyu uzun olsun diye yaptım diyorlar. Kalçasına bir şey olmamıştır demi? Evladımı koruyamadım diye kendime çok kızıyorum.