Benım de kızım 2.5 yaş oldu.Bu aralar her şeyden korkmaya başladı.Kaydıraktan kaymaktan,buhardan,süpürge sesinden banyo eklendi şimdi de.İnatlaşıyor her gün normalde sakın bir çocuk.Ama bu aralar kafayı yemek üzereyım.Ağlamalar çığlıklar bitmıyor.İstediği gibi olmayınca bir şey kıyamet kopuyor.Sadece evde anne baba var dıye mi acaba.Korkuları konusunda da biz de elimizden geldiğinde güzel yetiştiriyoruz ama neden korkuyor anlamıyorum.Dönemsel midir acaba