2cocukluanne Çekim gücü güzel olan uygun fiyatlı dikey süpürge tavsiyesi istiyorum, bebek kucağımda süpürebileceğim hafiflikte???
Balliturta 2cocukluanne ben bekonun şarjlı dikey süpürgesini kullanıyorum memnunum ama görümceminki vestelin dikey şarjlı süpürgesi o daha iyi çekiyor onu tavsiye ederim
Umuttt 2cocukluanne valla şu ucgen basli olanlardan almayin cok agir oluyo bisman aldigim aldigima fantom alin hem uygun hem hafif
narcicegii sanırım paraya kıyıp robot olandan alıcam ben. bu kendi kendine süpüren var ya. herkes onu tavsiye ediyor. evleneli 3 yıl oldu halım hala yün döküyor:(
Zefna Kesinlikle Arçelik dikey sarjlı süpürge. Kablosuz çalışabiliyor hemde hafif. Tüm evi süpürüyorum ardından haznesini boşaltıyorum. Fırcası sayesinde sacları falan cok güzel topluyor
Tinimini 2cocukluanne Evet biraz maliyetli ama inanın her kuruşuna kadar değer. Bende elektrikli süpürgeside var inanılmaz memnunum
Morkekik 2cocukluanne Vallahi rowenta üçgen başlı bir modeli var onu sakın almayın. Bir ay oldu alalı hiç memnun değilim
thisismylife 2cocukluanne memnunum canım ama ben her tarafı halıları felan süpürmüyorum mutfak için kullanıyorum genelde birde misafir geldiğinde yemek masasının altını alıyorum
fatmagul_65 2cocukluanne fantom canım kesinlikle tavsiye ederim.çocukla çok rahat kullanılıyor emiş gücü de çok iyi
Sakura-chan 2cocukluanne ben anneme geçen ay arnica merlin dikey süpürge aldım . Hem fiyatı uygun hemde baya memnun olan vardı
deletedmom719 2cocukluanne bana eşim sevgililer gününde almış. Golmasterin 150 TL ye çok güzel çekiyor. Başlığının dönüyor olması da avantaj çok daha güzel süpürülüyor.
2cocukluanne deletedmom719 bir arkadaşımda vardı gold master denedim bugün çok güzel çekiyor gerçekten aynı modelden bahsediyorsak onu düşünüyorum şuan fiyat olarak çok uygun