peramomms çok haklısınız ama inanın ki geçecek geçiyor. Bebeğiniz uyumayı biliyor bu zamana kadar nasıl düzenli gittiyse yine düzelecek. Bu süreçte naçizane tek tavsiyem olabildiğince saatlerinize ve rutine bağlı kalmak uyumadı diye odadan çıkarmamak. Parmağında oynatma dönemleri başlıyor 🤣