bebek22 Fikrinize ihtiyacım var ne zamandır kullanıyorsunuz, temizliği nasıl oluyor, kullanışlı bir şey mi , güneşi iyi kamufle ediyor mu ,çok teşekkür ederim şimdiden
Babygirll bebek22 kullanan bir iki kişiyi tanıyorum memnunlar ama boydan camınız varsa balkona bahçeye çıkıyorsa güzel duruyor bide güneşide kesiyor aşırı alıyormu güneşi eviniz
Eylullmomss bebek22 nasıl bişey fotoğrafı var mı bende bahçe katında oturuyorum acaba uygun olur mu evin içi belli olur mu
Beraninannesii bebek22 Ay ben balkonuma yeni yaptırdım plicell marka orjinali dediler 3 yıl garanti verdiler ikili sistem tercih ettim hem tül hem güneşlik mukkemmel bayıldım gündüzleri tül olanı kullanıyorum gece oturacagim zaman güneşlik olanı cekiyorum . Güneşi kamufule ediyormu bilmiyorum evim kuzey cephe zaten güneş görmüyor . Temizliğini gösterdiler takarken çit çıt var ordan çıkıyormuş ama ben balkon olduğu için bugün hortum tutup boydan boya yıkadım ☺️😅
bebek22 Güle güle kullanın yani güzel diyorsunuz değil mi gerçi daha zamanım var araştırma yapıyorum ☺️🌹