Benm 6-7 ay kadar sürdü 😔 hani on çocuk bakarım ama ilk altı ay olmasın diyorum hep. Allah biliyor çok çok zordu. Üstelik yardım edenim çoktu. Eşim kardeşim annem hatta babam bile bakardı. Ama ben tarifsiz bir sıkıntı içindeydim. Sürekli ağlıyordum. Sorumluluk ağır geldi sanırım. Sadece emzirirken çok iyi hissediyordum. Sürekli sürekli emzirdim. Hem memede tuttum. Sonra büyüdükçe bana bilinçli güldükçe ben onun dilini anladıkça herşey çok güzel oldu🌸 en iyi arkadaşımı doğurdum sanki. Kuaföre, spora, alışverişe , gezmeklere hep beraber gidiyoruz. Gece beraber uyuyoruz. Çok çok mutluyum🌸