Kızlar merhaba, ilk bebeğim 2300 kilo doğdu hep sınırda kilo alıyordu 36. Haftadan itibaren hiç kilo almadı gelişimi durdu o yüzden 37. Haftada doğum yaptım. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim doktorum bunda da öyle bi ihtimal olduğunu söyledi plasentamdaki damarlar yeterli iletim yapamıyormuş bebeğe, kan akışını artırmak için aspirin kullanmaya başladım. Bu durumun adı plesanta da dirençmiş sanırım başına gelen var mı