Arkadaşlar kaçıncı postum bilmiyorum 😥 tuvalet eğitiminde 1,5 ay oldu. Kaka tutma problemimiz ilk günden beri devam ediyor. Artık oyun terapisine başlamayı düşünüyorum. Böyle bi sorunu olup oyun terapisiyle halleden var mı? Malum fiyatlarda oldukça yüksek.