nesizade05 Kızlar oğlum agumentin şurup içmiyor bademcikleri çok kötü beyazlamaya başladı içirmek zorundayım içtiği an kusuyor .bişeyle karıştırıp versem olur mu acaba meyve suyu falan
askbebegimmbenim nesizade05 ben zorla siringayla veriyordum. Karıştırınca etkisi azaliyormuş bilmiyorum. Birimiz tuttu birimiz ağzına sıktı mecbur çok geçmiş olsun
imaslpr nesizade05 karıştırma ilacı şırıngayla zorla ağzına ver yudum yudum da olsa içecek mecbur ben öyle yapıyordum
nesizade05 askbebegimmbenim ya bebek değil ki ağzına sıkayım he sıksam yine öğütüp kusacak yani içirmesem iyileşemeyecek şaşırdım bende
aslananne27 nesizade05 antibiyotik hiçbir yiyecek içecekle karışılmaz etkisi olmaz faydasını hiç görmezsiniz bi hemşire olarak söylüyorum bi şekilde çocuğu kandırarak verin şırınga varsa artık biri bacağından biri kolundan tutsun ağzına sıkın sıktıktan sonrada hemen eline oylayacak bısı verin unutsun tadını
nesizade05 aslananne27 oynamıyor bebekken öyle yapardık ama şimdi 4.5 yaşımda kolundan da tutsak içtiği gibi geri kusacak benim dersim kusmaması zorla da olsa içiririm de
aslananne27 nesizade05 onun için yapacak bısı yok buyumuste aslında nerdeyse 5 yasında bi şekilde içmesi lazım ama işte bazı çocuklar ilaç sevmıyor ama sakın bişi ile karıştırıp vermeyin faydası da olmaz Zaten
Kskyy Benim oğlumda hasta olduğunda şuruba asla ağzını açmıyor yatırıp şırıngayla ağzına zorla versem bile bi şekil çıkarıyor doktor 3 günlük antibiyotik iğne yazıyor öyle geçiriyoruz hastalığını
nesizade05 Kskyy aslında benim de aklıMa sonradan geldi günde 1 sefer 3 günlük var ondan yazdırsaydım kreşteki öğretmen bi şekilde içiriyor bize ikna olmuyor
Kskyy nesizade05 doktor düzenli içmezse bi fayda etmez demişti son çare iğne yaptırdık bizde antibiyotikliı birşey olunca iğne yaptırıyoruz tabi benim oğlan 14 aylık sizinki büyük sanırım geçmiş olsun 💐
alygkce Benim kızıma da antibiyotik verdi doktor hiçbir şekilde içiremiyoruz ağzına sırıngayla sıksak bile ya kusuyor ya ağzında tutup tükürüyor her yolu denedik içmiyor ağlarken de soluk borusuna kaçıyor korkuyorum