Göğüsümün ucu var aslında ilk başlarda emiyordu sın günlerde ağlıyor almak istemiyor. Bende sağıp veriyorum sol göğsümü. Sağ göğsümde sorun yok ama tek taraflı olunca anlamıyorum.. sütün tadı değişik olsa sağdığım sütü de içmez diye düşünüyorum. Böyle bişey başına gelen var mı?