Allah bademcik iltihabinin belasini versin ya okadar cok oldum ki agliyodum artik yeter diye sonra propolis kapsul kullandim cok cok iyi geldi uzunca bir sure ara vererek kullandim biraktiktan sonra hic olmadim arada bir faranjit oluyorum cok bagirdiysam uzulduysem falan. Ev yapimi sirke icmekte cok iyi gelmisti bana arada bir sabahlari bir kasik sirke iciyodum. Deneyebilirsiniz