anonim2321 4 yıl önce spinal doğum yaptım hep ara ara yükseliyor fakat şu son günlerde oruçta tutuyorum özellikle küçük tansiyon 10,11,12 oluyor neden olabilir yaşayan var mı başımın sağ tarafı kopacak gibi ağrıyor 😖
_YanakReisinAnnesii anonim2321 günde 2 ya da 3 defa 1 hafta ölçüm yapıp, kardiyoloji ya da dahiliyeye görünün mutlaka. Teşhis almadan önce baş ağrısından kafamı kaldıramıyordum daha sonralar da diğer yüksek tansiyon belirtileri de eşlik etmeye başladı ve hipertansiyon tanısı aldım. 1 yılı geçkindir ilaç kullanıyorum çok daha iyiyim çok şükür. Tansiyon önemli birşey ihmal etmeyin.
lidokain anonim2321 spinal.dogumla alakası yok yani belirtmenize gerek yok bunu. Eğer yorgun anlarınızda veya çok stresli zamanlarda ölçüm yapmıyorsanız tansiyon hastası olabilirsiniz. Dinlenmiş bir şekilde bir haftalık takip yapjn kendinize ve dahiliye bölümüne gidin
Mircet anonim2321 susuz kaldığın için oluyordur.Bi kaç gün oruca ara ver daha bugün annemi bu sebepten götürdüm hastaneye doktor aynen bu şekilde söyledi.Cok tutmak istiyorsa bir gün tut bir gün ara ver dedi
hayallrbdva Strese bağlı olabilir tansiyon yüksekliği,tedbir için 1hafta falan günde 3-5 kez ölçüm yapıp not edip dahiliyeye görünebilirsiniz.
mombabe _YanakReisinAnnesii merhaba, doğum ve doğum sonrası yüksek tansiyonum oluyor bende gideceğim doktor ama merak ettim nedeni ne oluyor genelde
annekokusu22 _YanakReisinAnnesii bir şey sorabilir miyim gün içinde normal sabahları normal tansiyon ama bazen stres mi bilmem yoksa neden bi anda fırlıyo saniyeler içinde dişüyo sonra saniyeler içinde yine çıkıyor yine dğşüyo falan böle stresle oluşan bi döngü hiper böle mi olur hiper de hızlı düşer mi tansiyon veya gün içinde hep normal olabilir mi ilaçsız da
_YanakReisinAnnesii mombabe genetik en önemli etkenlerden biri ve benim ailem de de çok fazla hipertansiyon hastası var. Birçok sebebi de olabiliyor, kesin şundan olmuştur denilebilecek bir kronik hastalık değil malesef tam kesin net cevabı kimse bilemiyor. Ama kesinlikle önemsenmesi gereken önemli bir durum da. Kalp krizi ve beyin kanaması riski yüksek tansiyon da fazla oluyor normal bir insana göre.
mombabe _YanakReisinAnnesii anladım geçmiş olsun.. annemde hamilelikten sonra kalmış tansiyon hastasıdır. Bende kendimden şüphelendim yükselince sürekli doktora gideceğim tabii
_YanakReisinAnnesii mombabe benim annem de tansiyon hastası onda da erken çıktı,tanı aldığında 40 yaşında falandı heralde. İhmal etmeyin doktora görünün,kalp ve böbrek kontrollerinizi yaptırın mutlaka yüksek tansiyon da oralara bakılmadı gerekiyor çünkü etkilenebiliyorlar.
anonim2321 Mircet bilemedim ki sonradan tutmak çok zor ilk gün çok yuksekti istifra falan oldu hatta yine bozmamıstım
Ertugggg Kesinlikle doktora görünün yüksek tansiyon çok tehlikeli böbrek yetmezliğinden tutun beyin kanamasına kadar gider sizi korkutmak için demiyorum kesinlikle doktora gidin
anonim2321 Ertugggg teşekkür ederim yarın gideceğim uzun zamandır şüpheleniyorum bi böbreğimde büyüme görmüştü doktor ama şuanşık önemli değil belki hamilelikten kalma olabilir önemli olan büyümemesi demişti alakası olabilir mi acaba
Ertugggg anonim2321 Eşimin bir ara böbrek değerleri kötü gelmişti Yani ankara’nın en iyi nefrologuna gittik direkt eşimin tansiyonunu ölçtü ve sürekli ölçmesini istedi o yüzden kesinlikle su içmedim aç kaldım ondan bundan demeyin rabbim şifa versin