dilaradmrl Bebeğim 10,5 aylık 0-6ay philips avent kullanıyorum bir türlü 6-18 ay olana alıştıramıyorum dişini kaşıyor ölcüyor emmiyor nasıl alıştırabilirim aynı durumu yaşayanlar var mı?
lena00 dilaradmrl bende sürekli alması için uğraştım fakat almadı sonra derin uykuya geçince büyük emziği taktım ve diğer emziği ortadan kaldırdım asla göstermedim ve alıştı
97e dilaradmrl aynısı 06 emıyor zaten sadece uykuya gecıs de emıyor uynıkken emmez 6 18 malesef alamadı
buaklinerdenaldinnerden dilaradmrl bende alıştıramadım bir türlü onu takınca öğürüyo büyük geliyo sanırım nasıl olucak bilemiyorum
dilaradmrl blossoom yaa o zaman demekki bazı bebişler 0-6yla memnun 😁belki bizde öyleyizdir birde inatçı aldıramıyorum
dilaradmrl buaklinerdenaldinnerden aynı şekildeyiz bizde biraz daha deneyeceğim ama olmassa yapacak birşey yok şuan için emziği bırakmasınıda istemiyorum
97e dilaradmrl vala benmkı emmez uyku aldıgı zman buyuk kzda almadı ama enazından agladıgında uylusu ck yk gecıste verıyom burada arkdsı dınlıcem bende gce verıcem ama kızım mınıcık benm agzına byuk glıyor sankı:)