aysekaya_09 Bebeğim 1 hafta sonra 15 aylık olacak bikaçgündür yürürken dengesini sağlayamıyor sanki düşüp duruyor sürekli neden olabilir acaba randevu aldım hastane içinde merak ediyorum basına gelen varmı
nino33 aysekaya_09 düşme içın götürdüm bugün doktor normal dedı kansızlığı var dedı Ferit’inı baga düşük ondandır dedı dızeltelım değerlerı duş neler azalma ise noralojiye yonlendırelım şuan gerek yok dedk
aysekaya_09 nino33 oğlumunki farklı bi düşme sanki başı mı dönüyor demir eksikliği vardı normalde omu arttı diyorum dengeliyemiyomu diyorum
nino33 aysekaya_09 bızımde demır eksıklıgı var ama yürüyüşü zaten hep sorunluydı yürümeye basladı düşüyordu hala dusuyır dengesız yürüyor
aysekaya_09 gzmm4738485 çok korkuyorum bikaçgündür basına sürekli bişeyler geliyor sinirlerim bozuldu resmen elim kalbimde geziyorum
laydakoc Benim oğlum da 9 aylık yürümeye başlamasına rağmen 13-14. Aya kadar tam dengeli yuruyemedi. Ben de kafama takmıştım. Doktorumuz bir problem görmedi. 20 aylık şuan nadir düşer
nino33 aysekaya_09 evet kendi doktorunuza götürdüm hatta doktora nöroloji bölümune götürmek istediğim ı soyledım gerek yok dedi abartıyotsun şuan dedı