meleklerim22 Bebeğim iki aylık. Sürekli dışkısı yeşil aşırı sulu. tazikli köpüklüde çıkıyor bazen. Bu durum normalmı. Bebeğimin kilo alımı normal sancısı yok gayet iyi. Ama dışkısı düşündürüyor beni.
Deletedmom0028 meleklerim22 sadece anne sütü alıyorsa normal ek gıdaya geçene kadar ara ara köpüklü kaka oluyordu
Can-Damin4 Benım bebegımınde o şekil dıskısı yesıl dışkı yesıl oldumu kulak agrısından dır banyo yaptırırken dıkkat et kulagına su kaçmasın
meleklerim22 Can-Damin4 kulağına pamuk koyuyorum ama pek durmuyor düşüyor. Kulak ağrısı olduğunu düşünmüyorum ama yoksa hep ağlardı