MilaveAnnesi1 2 kiz cocugum var ve ilk kez duydum.merak edip baktim nasil bi bebekmis diye.marka sadece bu kadar pahali olmasi tabiki dayaniklidir vs biaey diyemem ama degmez.2.el alabilirsiniz bana kalirsa cok almak istesem ben oyle yapardim ki 2.el satanlar da var baktim az önce tertemiz yepyeni.cocuga alinan egitici ogretici seylerde parasina deger biseyse imkan da varsa alinsin karsi dglm ama daha ekonomik yoldan bence almaniz daha iyi.cunku belli bi sure oynicak onunla ömürluk bisey dgl.bi lego gibi yillarca oynancak saklancak dgl oyuzden.