minikinsan123 Merhaba anneler 3 aylık bebeğim oturmaya çalışıyor oturamayınca ağlamaya başlıyo başına gelen var mı 4. Ayda oturttunuz mu siz destekli
etuerk minikinsan123 çok erken daha ben 5. Ayda kucakta başlamıştım 6. Ayda koltukta 7 de desteksiz oturdu oğlumun doktoruz asla acele etmemeniz gerekiyor derdi hep biz ona uyduk
adaatuna minikinsan123 ben 2.ayda başladım hafiften çünkü istekliydi(kucağımda (ablam çocuk doktoru o demişti oturtmaya başla bu çocuk istiyor diye) siz de başlayabilirsiniz zaten 3.ayda oturmaya başlayan destekli hafif çok var
KendiEvimdeDeplasmandayim minikinsan123 kızımda 4gün sonra 3.ayına girecek. Bugün osman gönülalın 3.ayda yaşam videosunu izledim. Destekli kucakta oturtabilirsiniz diyodu. Ama en iyisini anne bilir tabiki 🌸
minikinsan123 hemshireanne evet kucağımda biraz oturtup düzeltiyorum çünkü korkuyorum kemik batar bişeyler söylediler sağdan soldan 🙄
minikinsan123 etuerk evet bende erken olduğunu düşünüyorum ama ağladığı içinde ne yapacağımı bilemedim herkesi oturtma çok erken diyo
minikinsan123 KendiEvimdeDeplasmandayim Allah bağışlasın🙏🏻 bizimki biraz sabırsız sanırım ailemden herkes çok erken oturtma diyo ama kucakta destekleyerek bu dönemi atlatabiliriz
gzmm4738485 minikinsan123 bende 4. Ayda oturtuyordum ara sıra hep değil ama arada oturtabilirsiniz bence istekliyse
gzmm4738485 minikinsan123 sürekli değil ama arada oturabilir bence osmangönülal diye bir doktor var izleyin isterseniz videolarını bilgilenmek açısından