dgltkn Kızlar 40 günlük olacağız ama ben hala uykusuzluğa alışamadım hiç bir işime yetişemiyorum duş bile alacak vakit yok hep uykusuzum 2 -3 saatte bir emziriyorum bugün galiba doymadığı için saat başı uyanıyor gaz desen hat safada siz neler yapıyorsunuz
mirahmet dgltkn geçiyor yapacak bişey yok tek olmak gerçekten çok zor kendimden biliyorum ama sabır dileyin kendinize evi boşverşn bebeğiniz yatınca siz de yatın ben öyle yaptım 🤣
sencokbiliyon dgltkn Ayyy gözümde canlanır koskoca mazi… ev işi önemli değil. Bu günler geçip gidecek. Bırakın dağılsın ev. Bebeğim uyanıkken anakucağına koyar ufak tefek iş yapardım. Bebeğimin uyuduğu her an ben de hemen yatar uyurdum. Şuan 13 aylık olacak. Gündüz tek uyku uyuyor. Hala uyuduğu zaman yanına yatıp bende uyuyorum. 13 aydır bu şekilde:))
1arasss Çok zor geçirdim o günleri hergün ağladım bakanım yoktu bende 0 bilgi şuan 2 aylık o zamana göre hem gazı uykusu düzeldi biraz da benim bünye alıştı ama hala toparlanamadım
mirahmet dgltkn bence siz ve beneğinizden önemli değil ben yatamıyordum diye sütüm de azdı aşırı yorgundum ilgilenemiyordum baktım olacak gibi değil üsten yaptığımı yapardım pazar günleri eşim evde olurdu o bakardı biraz ben işleri yapardım bi şekilde geçiyor çok şükür