Kızlar hac yolu bekler gbi minnoşumun dişini bekliyoruz desem yeridir artık. Çünkü nerden bakarsanız 3.5 4 aylıktan beri belirtiler var kendisi yok. 🤤😂 ve biz 7.5 aylığız. 3 4 gündür sadece kafasında olan ateş var atesini olctugmde en fazla 37.9 civarı. Aşırı huysuz gece uykuları da gitti uyumuyoruz. Resme bakarmısnız diş böyle olduktan ne kadar süre sonra çıktı bide diş jeli kullanmalımıyım ? Sizin diş belirtileriniz neydi☺️☺️