Koluma eğerek çok tıkanırsa serum fizyoloji yapıyorum bebekliğinden beri . Ama alıştım defalarca doktor gösterdi öyle yaptım . Küçük tıkanmalarda birazcık serumu damlatıp yumuşatıyorum sonra aspiratörle çekiyorum . Bebekler ağızdan nefes almjyolar bu yüzden burun tıkanınca çok rahatsız oluyolar mecbur açıyoruz . Bu arada serumu yavaş sıktığımda bebek hareket ediyo ve düzgün olmuyo hızlı bi şekilde sıkıp hemen sırtına vuruyorum