tuem14 herseyi aşıya bağlamayın lütfen. Aşı sadece yapıldığı ilk birkaç gün huzursuzluk ateş yapabilir. O da 1/2gun. Sonrasında oluşan farklılıklar tamamen buyune ile alakalı. Zamanla göreceksiniz bebeğinizin bir anı bir anını tutmayacak. Hiç yapmadığı şeyleri yapacak. Huy değişikliğini aşıya bağlamayın. Sadece denk gelmiş. Aşı sadece bebeğinizi koruma yöntemi. Bunları 37 yaşına gelmiş, deneyimli bir anne olarak yazıyorum😊