hhggyy Kızlar bebeğim 35 haftalık doğdu ve 11 gün kuvözde kaldı. Şimdi evdeyiz ama bebeğim sürekli uyuyor. Sizce normal mi?
nesizade05 hhggyy 2 saatte bir emzirin mutlaka onun dışında uyuyorsa çok normal benim kızım da 36. Haftada doğdu emip uyuyordu gece saat kurup emziriyordum yoksa sarılık olur dedi doktor . Özlüyordum sıkılıyordum uyansa artık diye .. bu günlerin tadını çıkarın sonra güç bela zor uyuyorlar
12betul Emmesinde sıkıntı yoksa sürekli emşyorsa sıkıntı yoktur canım . Prematüre de doğunca hala kendini anne karnında sanıyor da olabilir uysal bir çocukta olabilr . Mesela 2. Kızım emer uyurdu 6 . Aya kadar böyle gittik çok rahattı
hhggyy nesizade05 teşekkür ederim. Hiç uyanmayınca endişe ettim. Bir gündür de kaka yapmıyor. Ama emmesi çok güzel. Normal midir?
nesizade05 hhggyy anne sütü alıyorsa normal ben bazen makatına parmağımla yağ ile masaj yapıyorum o zaman yapıyor bi de masaj yapın bol bol bağırsakları çalışşın