busra7119 Kızlar başına gelen varmı süt birikmesi diyo annem ama öyle birşey varmı birde ateş yaptı o ateş yaparmi ?
12betul busra7119 Bebeğinse evet yenidoğan döneminde süt birikir . Eskiler sıkar çıkarırdı ama doğru değil maalesef . Doktorada sordum ben 3 kızımda da ovalama (fazla sert ) olmayacak şekilde geçti . Masaj yapmanız lazım
Ymomm busra7119 evet var kızımda olmuştu yeniğodan döneminde eskiler ovala der yıkarken doktor dokunmayın kendiliğinden geçer demişti ateş konusunu bilemiyorum
PrensesimDuru Sanırım yenidoğan. Benim iki bebeğimde de oldu. Annenin hormonları geçer. Bir kaç güne geçer. Ovmayın sıkmayın.
busra7119 12betul biraz sert canım ya memesinin ucuda kızarık biraz yok sıkmadım zaten birşey olur diye yarın doktora götürüp gostecem bi
suhedaaaaa busra7119 İnternetten baktım normal diyor ama doktora sorun mutlaka; internette yenidoğan olarak yazıyordu.
sudenaz0 Benim bebeğim doğduğunda herbokolog babaannesi ovmuştu bebeğimin göğüsleri şişti hastaneye götürdük doktorumuz çok kızdı duştan sonra yağ sürerken bile çok fazla dokunmamamız cerrahi müdahale gerekebileceğini söyledi
busra7119 sudenaz0 herşeye karisiyorlar malesef ama bnm bı kayınvalidem var kızım 4 aylık oldu iki kere anca görmüştür ama telefondan karışır herşeye
busra7119 oylesinebiri__ annemde öyle diyo bebeklerde oluyo diyo biz önceden süt birikmesi derdik sıkardık ama sen sıkma dedi
ysmnbdj busra7119 sakın sıkmayın benimde kızımda oldu sağlık ocağındaki ebemiz sakın elinizi sürmeyin dedi kendi kendinede geçti 2 hafta içinde
busra7119 ysmnbdj yok sıkmadım canım zaten korkarım öyle seylerden en ufak birşey de olsa hastaneye götürürüm hemen