İlkini hep yere yorgan serip üstüne yatırırdım. Manuel hediye geldi ama 3 kere ancak oturmuştur. İkincide eşim elektrikli çok istedi. Elele aldım. 3 günlükken aldık. Şuan 6 ay 17 günlük hala kullanıyoruz. Çok da seviyor. İkinci çocuklar öyle pek yere yatırayım falan yapılmıyor. Evde sürekli koşan bi çocuk varken 🤭 Ben çok memnunum eleleden.