KendiEvimdeDeplasmandayim ‘’büyüdükçe geçer’’ in örneği benim sanırım🫠ben bebekken sol yanağımda vardı ve kocamaaan kıpkırmızıydı ileriydi biraz bu yüzden bir kaç kere lazer tedavisi görmüşüm gerçekten de büyüdükçe geçti şu an izi bile kalmadı şükür inşallah bebeğinizinde geçecek endişe etmeyin