Gokturkmom ya aynı ve ben çok yoruldum. Bütün gün kucağımda resmen. Bir günü bir gününü tutmuyor. Kendi kendine uyumayı alıştırmıştım o da bozuldu şimdi sallamaya geri döndük. Evden dışarı adım atamıyorum beşiğine de yatmıyor. Anneler siz ne zaman dışarı rahat rahat çıkmaya başladınız?