kuzuannesi42 hayır yapmadılar şöyle anlatayım ben süreci. Bebeğim doğumdan sonra hızlı kilo kaybı yaşadı. 3.gününde felan kan aldılar sarılığı ve kilo kaybı için ama değerlerinde bi sorun çıkmadı doktorda saat başı emzir mama kullanma geçer dedi. Sonra kar yağışı hava şartları felan derken biz 1 aylık kontrolüne kadar hastaneye gitmedik, gidemedik. 1.ay kontrolünde doktor sarılığı gözle görülür şekilde devam ediyor dedi kilo alımı normal olduğu için bi test vs yapıp bebeği yormıcam günde 4 litre su iç sütünü sağ arttır biraz bi hafta sonra gel bidaha bakalım dedi bana. Mama takviyesi alayım mı diye sordum kesinlikle mama verme dedi bana. Ama işte ben dinlemedim verdim mamayı sonuçta sadece mamayla beslenen bebekler var ben takviye olarak veriyorum. Emzirme süresini uzattım mesela saat 2de uyandı diyelim 20 dakika bi göğsümü 20 dakika diğer göğsümü emzirdim hatta bazen 30-30dk şeklinde ilerledim toplamda 40-60 dk emzirdim uyudukça uyandırdım vs. 2 de uyanıyorsa 3 te emzirme bitiyordu uyuyordu 5 te tekrar uyandırıp emziriyordum aynı şekilde. 1 hafta sonra sarılığı gözle görülür şekilde azaldı ve test ışık tedavisi vs yapılmadı. Ama o 1 hafta çok zorlandım bebeğim bide kusuyor benim emzirdikçe kustu felan ama sarılığının geçmesi için mecburdum.