Genelde alt 2 çıkar ama bildiğim kadarıyla farklılık gösterebiliyor. Belirtiler erken başlamıştır genetik olduğunu anne babanında dişinin erken çıkmış olabileceğini söylemişti bize dr. Belirtileriniz bu şekilde devam eder . Diş patlayana kadar:/ kolay gelsin