Bebeğim 1 aylıkken pilor stenozu ameliyatı oldu. Şuanda ince bağırsakta yeni bir tıkanıklıktan şüpheleniyor doktorlar. Endoskopi ve sonrasında yeni bir ameliyattan korkuyoruz. Şüphenin sebebi her ay sonu bir kere şiddetli şekilde kusup bayılması. Bu ameliyatı geçiren ve sonrasında böyle bir sıkıntı yaşayan varsa lütfen yazsın