Kızlar 2 ay önce doğum yaptım 2.çocuğum diğer çocuğum da emzirme sürecinde adet görmedim bu kez 2 kere kanamam oldu ama 5/7 gün süren adet şekli değil bir gün az bişey oluyor ertesi günü yok bugünde öyle az bişey var sonrası yok nedir böyle varmı aranızda böyle olan