Lylknt01 Kızlar sütlü ballı irmikli hero baby kullanıyorum kızıma biberon da kullananlar var mı ne gibi faydasını gördünüz tartışalım 😅
Tuba_01 Lylknt01 bende merak ediyorum bebelac kullanıyorum zam geldi bebelac golf kaşık mamasını deneyesim var ama biberonda uyuyor oğlum 7 aylık az sıvı yapıp deneyesim var
Ejderhahavva Lylknt01 sıvı yapıp getiriyorum biberonla 17 aylık bi tek sabah saat 8 gibi bide akşam 10 da bazen gün içinde de veriyorum öğlen uykusuna yatmadan
Dorugum Lylknt01 bn her cesidini veriorum biberonla ozellikle aksamlari mamasinin icine koyuyorum hem mamasi koyulasiyor hemde sabaha kdr misler gibi uyuyor bn memnunum 4 aydan beri kullaniyoruz kilo alimida ayda 500 750 arasi degisiyor suan 9 ay 13 gunluk
BalYapanSinek Hipp pirinçli kaşık mama kullanıyorum ben. Daha kaşığı tam anlayamıyo kızım 5 aylık. O yüzden biberonla veriyorum biraz sıvı yapıp. Bu ay ek gıdaya geçeceğiz tamamen. O zaman kaşıkla vermeye başlayacağım
Emineaz Ben aptamil kullaniyorum ama ağir geliyor kaşik mama da ayni sorunu yaşayan var mi oglum beş buçuk aylik