balisko çok teşekkürler🙏🏻 kaşları için ekstra bir şey sürmüyorum, stelatopia yüz için olan krem baya işe yaradı, kuruyunca kabukları döküldü kendi kendine şimdilik iyi gidiyor gibi duruyor. Kafasında ki konak için hindistan cevizi yağı sürüp 1-2 saat bekletip tarıyorum, tarakla baya topluyorum kabukları sonrasında yine stelatopia şampuan ile yıkıyorum, umarım en kısa sürede geçer🙏🏻🙏🏻