deleted20517 gizememre güle güle giysin küçük hanım çok güzelmiş 😍 buda benim kızımın ayakkabısı ve pantolon üzerine bı kazak daha alacağım bu hafta evde cantasida var,bu bayramda alt üst olsun istedik hep elbise elbise olmasın🤗
gizememre deleted20517 ay bayıldımmm güle güle giysin küçük hanım 🥰 ay ben de elbise ile zor olacak biliyorum ama heves ettim işte 😂
deleted20517 gizememre teşekkür ederiz teyzesi,olsun ilk bayrami cicili bicili olucak ne güzel,ben her bayram elbise aldım 3 yıldır bu defa böyle olsun dedik malum asla yerinde durmayan bı çocuk 🤗😅