Selam kızlar. 28 aylık bir oğlum var ve 6 aylık bir kızım var. Oğlum sürekli kardeşine saldırıyor. Mesela ben emzirirken başına vurmaya çalışıyor, tekme atmaya çalışıyor veya hiç bişey yapamazsa çığlık atıp kardeşini korkutuyor ve ağlatıyor. Sorum şu; bu durumla nasıl baş edebilirim. Güzelce anlatıyorum bu senin kardeşin cici vs. ama o an iyi davranıyor cici yağıyor sonra yine aynı. Nasıl bu davranışından vaz geçirebilirim 😢