Merhabalar 2 aylık bebeğim hem aşırı derecede gece gündüz gaz sancısı var hem de kakasını 3 günde zor yapıyor. Sab simplex ve nurse Harvey’s kullandım ama fayda etmedi. Doktora danışmadan probiyotik kullansam herhangi bir zararı olur mu sizin kullandığınız probiyotik öneriniz var mı?