ygmrkmsl Kızlar 2 aylık kızıma molfix 2 numara bez kullanıyorum 4.500 kilosu ama iz oluyor bacaklarında bez küçük mü geliyor yoksa iz yapması normal mi
hasank Bende onu kullanıyorum bence bezde bi sıkıntı var 1 numaradan daha küçük 2numara lastikleri yani