merryem lidokain boy Türkiye standartlarının ortalaması 160 cm 😀 kısaltırım hiç olmazsa ama giydiğimi taşıyorum genelde giydiğim kombinleri sorarlar 😊
Ladimaki merryem elbisenizi güzel yakışmış size maşallah. Ama şey merak ediyorum emziren annemisiniz. ?Emziren anneyseniz bu elbisede nasıl rahat oluyorsunuz. Benim üzerimde bu elbise en fazla yarım saat düzgün durur. 😅
merryem Ladimaki elbise manken görseli henüz almadım ☺️ Emziren anne değilim bir oğlum 5 diğeri 4 yaşında ama emzirirken ona göre tercih ediyordum 🌸
maysamoms33 merryem çok beğendim ayakkabı ve çanta seçimine göre hem şık hem spor olunabilecek bir takım ❤️
Ladimaki merryem ya çok pardon direk resmen odaklandım. 🙈 Bence güzel asil duruyor emzirmiyorsaniz olur.