Merhaba arkadaşlar ben zyland kontrol hapı kullanıyorum neredeyse bir yıldır ancak hiç düzene giremedim ya 1 ayda 2 kere adet görür oldum en son ramazana girmeden 5 gün adet gördüm üzerinden 9gun geçti adet gördüm ve 14 gün oldu hala adetim devam ediyor hiç bitecek gibi de değil korktum 10.gün ilacı bıraktım ama hiç kesilme olmadı napmalıyım ramazan etkilemiş olabilir mi tek öğün besleniyorum dr gidicem ama ramazan diye de gidemedim özür sayıldığı için oruçlarımı tutuyorum buna rağmen daha önce başına böyle bişey gelen oldumu fikirlerinize ihtiyacım var