rezban Konu ile alakalı değil ama ne kullanıyorsunuz ? Post açtım fakat kimse cevap vermedi sizde kullanıyormuşsunuz sormak istedim. Bende ilk defa kullanıyorum 2 gün oldu. İlk gün baş ağrısı yaptı ikinci gün ise baş ağrısı ile birlikte istifra ettim. Yan etkilerinde ilk zamanlar bunların olması normalmiş sizde de oldu mu? Olduysa ne kadar sürede geçti acaba ?