ailem sehir disina gidicekler temelli bugun hava iyiyken ailemle disari cikmayi dusundum en kotu bir iki saat avmde dururuz 3-4 saat sonra da evime donerim diye ama vicdan yapiyorum 40 cikmadan cikarsan kotu olur deyip duruyolar ben 40a inanmıyorum ama duygumla oynuyorlar resmen kotu yapiyomusum gibi bi daha yakin zamanda goremeyecegim sonucta 1 gun ciksak ne olacak kalin giydirdikten sonra yani