durubebek_ ben tam 15 aylıkken bıraktırmıştım önce güzellikle bıraktırayım dedim olmadı. Emzik gibi kullanıyordy beni. Sonra sirke sürdüm kedi emmiş kirlenmiş diye kandırdım bıraktı. Emziğe alıştı o dönemde, meme de çok zorlanmadık açıkcası âma emziği bıraktırmak zorladı 2 buçuk yaşında emziğe veda edebildi