6,5 aylık bu zamana kadar mama yedikten 1 saat sonra falan kusması oluyor doktor normal demişti. Şimdi de fışkırır şekilde kusuyor.o da dönüp duruyor kucağıma alıyorum o şekilde fışkırıyor. Mama değişmiştik kabız olmuştu onla ilgisi olabilir mi bilmiyorum. Onun harici başka şikayette yoktu. Doktora gideceğim yarın endişelendim ama önden bilgisi olan anneler var mıdır neden fışkırır kusarlar Bebekler . Bir de çok mama yemez aksine yedirmeye çalışırım