Oğlum 6 aylık elindekini yere düşürse hemen onu istiyor başka bir şey vermeye kalksam asla almaz illa o yere düşürdüğünü alacak nasıl bir ağlama ama acaba bu normal mi yoksa ilerleyen dönemlerde şımarıklığa yol açar mı ağladığında istediğini verdiğim için bilincine işler mi bebek sonuçta ne anlar diyorum ama bilemiyorum da normal mi değil mi