16 aylık kızım var. Çalışmıyorum ve evde ben ilgileniyorum onunla.. bu aralar artık çok aktif her şeyi ağlayarak istemeye çalışıyor, uyumak istemiyor falan.. eşimde kızıyor sesimi yükseltiyor bu şekilde onu eğiteceğini düşünüyor.. bende bu şekilde bağırarak bu işin olmayacağını düşünüyorum.. ve bana kızan hep benim çocuk benden uzaklaşıyor diyor ama ben sürekli baban şöyle hadi babanı öp falan diye gün içinde sürekli babasını hatırlatıyorum kızım anne demez baba der onu öper sarılır birileri falan gelince bize ya da biz gidince bir yerlere hep baba ister.. ama eşimin bu tavrından çok sıkıldım sizce haklı mı yani bağırarak korkutarak mı uyumasını sağlayacağım ya da yaramazlık yapmasını engelleyeceğim.. bende tabiki hayır yapamazsın yapma annecim şöyle yapalım gel diyorum eşim o ne öyle seni takmıyor diyor ve sürekli bu konu yüzünden kavga ediyoruz