Usnac1995 ben 2,5 yaşında dil terapistine başlayacaktım 3 yaşı bi görsün dedim pişman oldum geç başladığıma belki erken başlasak sesleri harfleri doğru çıkartırdı birde ince kaba motor gelişimlerinden ziyade bence en önemli şey konuşma konuşmayan çocuk her yönden eksik oluyor . Hele bide bizim ki gibi utangaç çekingen ama agresifse daha zor oluyor