gunesumay05 Merhaba. Kurban bayramından sonra bebeğim 8 aylık olacak. O Aman 15 16 saat yol gideceğiz. Tek olmayacağım ama yine de çok kaygılıyım. Zorlukları neler. Kızıma koltuk almalımıyım nasıl olacak. Anlatırmısınız
mss_12 gunesumay05 benim oğlum evden markete bile gidene kadar durmadığı için asla göze almam araba yolculuğunu.bizde haziranda 11 aylıkken uçak yolculuğu yapacağız ondan bile korkuyorum 2 saat. Ama koltuğu yada puseti olursa daha rahat eder sanki
Tazeanneyimbenn gunesumay05 size tavsiyemdir gece uykusuna denk getirerek yolculuk yapın aksi taktirde çok zorlanabilirsiniz. Ben kızım dokuz aylıkken 9:10 saatlik bir yolculuk yaptım tabi bu bebekle daha uzun sürdü Fakat ben her hazırlığımı yapıp yanıma da sallamak için bir yastık almıştım arka koltukta o şekilde sabaha kadar uyudu zorluk yaşamadım
MKmoms24 Oto koltuğuna koydum uyuyunca arka koltuğa yatırdım daha uzun uyudu siz arkada uçta oturduğunuz için yoruluyorsunuz sadece çok ağlayınca da mola verdik sakinleşti